Redebygning

I går fik jeg min nye adresse!!! Det var spændende at gå ind på google earth og se hvor i byen jeg kommer til at bo. Det ser ud til at være et rækkehus og jeg glæder mig rigtig meget til at begynde at indrette det. Lige nu har jeg ikke møbler nok til at fylde det ud...tror jeg, men når jeg får sparet sammen har jeg allerede fundet en sovesofa, som jeg gerne vil have, og så vil jeg også gerne have et større spisebord med nogle pæne stole, så jeg kan klare at have en del gæster til spisning.
Bedst af alt er nok at jeg får plads til alle mine bøger. Til min fødselsdag i juni fik jeg to bogskabe af mine forældre...de er fyldt helt op nu, så det er muligt at der står skabe på redebyggerlisten meget snart.
Det er lidt vildt at tænke på at jeg om 1 (EN!!!!) uge er på vej til mit nye hjem. Tiden er gået så stærkt at jeg næsten ikke kan forstå det. Og det er nok meget godt, for så behøver jeg ikke blive ved med at spekulere på hvordan det bliver, for snart lever jeg i det.
Nedtællingen er sat i gang. 7 dage, så er der nok lidt stilhed fra mig indtil jeg får fundet ud af noget med internettet.
Knus fra K

Kommentarer

Populære opslag