Natteroderi (morgenroderi?)

Klokken er halv syv lørdag morgen. Jeg har ikke sovet endnu, selvom jeg efterhånden har rundet de 22 vågne timer. Jeg er træt, men når jeg lukker mine øjne sker der intet. Og så bliver jeg frustreret og kan endnu mindre sove.
Jeg har taget konsekvensen og udskudt et telefonmøde, som jeg skulle have i eftermiddag. Om lidt spiser jeg lidt morgenmad og så slår jeg mit vækkeur fra og lægger mig til at sove. Jo jeg gør!

Jeg ved egentlig ikke hvad der har taget min søvn i nat. Måske er jeg overtræt. Jeg har ikke tankemylder eller andre af the usual suspects, så jeg tænker at det enten er den føromtalte overtræthed eller en krop der er påvirket af hele situationen med isolation mv. også selvom min hjerne tydeligvis ikke er påvirket.

Jeg har prøvet med te og de ting der plejer at lulle mig i søvn, uden held.

Hvad gør du når du er søvnløs?

Kommentarer

Populære opslag