Faste

I onsdags var det askeonsdag og begyndelsen på fasten. Det er ikke hvert år jeg faster, men i år prøver jeg at faste fra sodavand og snacks, da jeg propper lidt for meget af begge dele i mit gab.
Jeg faldt lidt i i weekenden, da jeg var til et arrangement i Ribe Stift, i øvrigt et fedt arrangement som jeg nok skriver lidt mere om i et andet indlæg, men alt i alt har jeg holdt mig tilbage ift soda og snacks. I dag er så hviledag fra fasten, og efter en lang weekend hjemmefra, glædede jeg mig til at snacke. Jeg havde købt ind med både chips og slik og chokolade (der var voldsomme tilbud i netto) og fik mig installeret under dynen... og spiste 10 chips, en kinder chokolade og en håndfuld Allgrens bilar og så havde jeg fået nok. Det overraskede mig, men gjorde mig også lidt glad, for ville jo gerne lidt væk fra alt snackeriet og sukkeret.
Så nu har jeg snacks til resten af fasten, hvis dette bliver ved, hvilket jo er ret fedt.
Faster du? Og i så fald, hvad faster du så fra?

Kommentarer

Populære opslag