Det nye normal

Klokken er 9.30 og om en halv time begynder min virtuelle undervisning i kirkehistorie.
Jeg er klar som I kan se:


Udenfor skinner solen og jeg havde egentlig tænkt mig at have døren stående åben, men det er alt for koldt, så nu nyder jeg lyset igennem vinduerne.


Egentlig ville jeg gerne have været i gang for 1,5 time siden, men i går aftes kom jeg til at ringe sammen med en kammerat som jeg ikke har set længe, og så blev det sent, for det var vildt hyggeligt at få snakket sammen. Jeg er ikke så vild med at ringe til folk, men når jeg først er i gang med samtalen, så går det fint, og der gik da næsten også en time, inden jeg måtte prøve at være fornuftig og lægge mig til at sove. Det kunne jeg selvfølgelig ikke, så klokken blev 2 inden mine øjne lukkede sig.

Men pyt med det. Jeg er oppe og i gang og vild med det "hjemmekontor" jeg har tiltusket mig i kælderen. Der er juice i glasset, te i koppen og frugt i skålen. Så kan dagen og kirkehistorien bare komme an.

God fredag til dig derude.

Kommentarer

Populære opslag