Weekenden...

...er ved at være overstået.
Den har været god og ender med dejlig mad hos Lækkermåsen. Han er en god kok, så jeg nyder altid at spise hos ham.

I fredags havde jeg fri da jeg har haft vagt i dag. Derfor stod den på tøjvask i fredags. Jeg plejer at klare tøjvasken i weekenden så jeg har hverdagsaftnerne til at slappe af.
Om aftenen var vi biffen og se den nye Hamiltonfilm. Jeg har læst de fleste af Jan Guillous bøger om Hamilton men ikke denne. Det var en god film og det var hyggeligt at være i biffen.

Lørdag stod på roadtrip til Gävle. Jens havde fundet et par sofaer i IKEA som han ville prøve. Vi fik fundet den rette sofa og på vej hjem var vi inde at spise frokost her:






Der er nogle spændende restauranter omkring Gävle og Hakkegård er udsmykket som et vikingehus. Maden var god, men ikke vikingemad. Det var almindelig cafeteria mad, men dagens ret var ret velsmagende og det er helt klart et besøg værd hvis man kommer forbi.
Lørdagen sluttede med pandekagehygge med nogle af drengene.

Som skrevet er dagen gået med arbejde og jeg har været et lille smut i gymmet, for første gang i alt for lang tid.

I morgen begynder endnu en uge. Det bliver spændende at se hvad den bringer med sig.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag