Om igen

Så lagde jeg mig igen. Efter 2 arbejdsdage, hvor den første var god og den anden var træls pga kvalme. I går lå jeg i sengen og debatterede med mig selv om hvor vidt jeg kunne klare at komme på arbejde, men jeg kom op og afsted, og mine kvalmepiller gjorde også at jeg kom igennem dagen.

I morges havde jeg samme omgang, jeg lå og debatterede. Jeg kunne mærke min mavesyre langt oppe i halsen, så tog nogle piller der neutralisere det lidt, lå i et par minutter, og så kom jeg op! For at komme ud og kaste op. Nå man ikke rigtig har spist noget inden, kommer der ikke meget op. Det bliver mest ved mavesammentrækninger med efterfølgende ondt i maven.

Aldrig så snart havde jeg fået en aftale med min læge før de ringede fra sygehuset, om jeg ville komme til min gastroskopi i morgen formiddag? Jo tak, så kan de måske se hvordan det ser ud.

Hos lægen fik jeg taget en hel masse blodprøver så det endte med at jeg var ved at besvime med nålen i armen :( Nå, men nu bliver jeg tjekket for alt muligt og umuligt, og så må vi se. En af de ting jeg tjekkes for, og som jeg selv har overvejet, er madallergi.

Håber at alt det her kan hjælpe lidt. Det er ved at være lidt træls at føle sig som en bulimiker, og det går ud over mine spisevaner. I dag har jeg kun spist en enkelt skive brød, for har ikke kunne få mere ned. Nu håber jeg på at kunne få lidt af Lækkermåsens mad til at glide ned. Men i hvert fald bliver det inget problem at faste i morgen.

Nå, egentlig var det ikke meningen at det skulle være en sygeblog, men det er det for tiden. Det håber jeg at I kan tage med.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag