Det' en ommer

Øv. Efter en uge hvor jeg har været på arbejde, omend nogle dage har været på halv kraft pga kvalme, har jeg igen måtte overgive mig og gå til lægen. Jeg er blevet stukket, beordret på en hel måned på medicin og truet med en penicillin kur hvis blodprøven viser noget den ikke skal. Og så skal jeg holde mig i ro et par dage igen. Det er vildt frustrerende, for nu er det anden gang at jeg lægger mig og jeg føler at det sætter mig tilbage i den læringsproces som jeg er i på arbejdet. Så lige nu har jeg en mave meget billigt til salg. Nogen købere???


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:FLINTLÅSGRÄND,Söderhamn,Sverige

Kommentarer

  1. Næhhh, det kan jeg ikke hjælpe med - men pas nu godt på dig selv - tålmodighed, er påkrævet. Kan du ikke se nogen svenske film mens du venter på at blive rask?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det kan jeg jo gøre :-) Det er nok mest det med tålmodigheden der kan blive et problem

      Slet
  2. Så er det jo lige, at der er langt til Söderhamn.
    Knus mor

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag