Grund til at fejre?!

I dag har Lækkermåsen og jeg været sammen i 6 mdr. For en pige som mig, der tidligere højest har svunget mig op på 6 uger, er det stort.

Samtidig har dagen ikke været speciel. Vi har tilbragt dagen hver for sig. Det er først her til aften at vi er sammen, og der bliver ikke nogen romantisk fejring eller lign. Det har jeg det egentlig fint med. For som vores hverdag er, føles det som om vi har været sammen i rigtig lang tid.

Jeg nyder den tid vi har sammen og glæder mig over det vi er for hinanden. Og eftersom jeg hellere vil være romantisk en gang imellem i hverdagen, har i dag været ganske almindelig.

Man kan jo spørge sig selv om hvor vidt et halvt års kæresteri er noget man skal fejre. Nogle par fejre månedsdag, mens andre knap nok fejre bryllupsdag, med mindre det handler om de store runde dage. Måske handler det om hvor vidt man er god til at nyde hinanden i hverdagen og dermed ikke føler at man behøver at fejre hver eneste måned, eller måske har man brug for at sikre at man har noget romantisk at være sammen om med jævne mellemrum.

Jeg behøver ikke en månedsdag eller at fejre f.eks. Valentinsdag. Jeg vil hellere tage på restaurant en dag hvor vi begge har brug for at komme ud, eller lave lidt ekstra god mad en dag, hvor jeg har tid og lyst til det. Og så hver dag sætte pris på at jeg har en dejlig mand i mit liv.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Det er bare så dejligt, at I har fundet hinanden! Til lykke uanset, hvornår og hvor meget I fejrer!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag