Træt

Jeg har været på en lang køretur i dag. Jeg var oppe kl. 7 (okay, oppe var jeg vel først kl. 7,30) da jeg skulle med kæresten ned og hente hans nye kajak. Jeg har ikke været tidligt oppe i over en uge, så nu sidder jeg og er ret busted.

Men det var en smuk tur vi var ude på. Som sagt skulle kæresten hente sin nye kajak. Han havde fundet den i Stockholm i den sydlige del, så vi havde en køretur på ca. 3 timer hver vej. Vi startede ud i høj sol og varme trods det (på en søndag) tidlige tidspunkt. Söderhamn kommune er smuk i solskin, der ligger en del søer på vej sydpå, og de tager sig jo fantastisk ud i solskinnet.

Jo længere sydpå vi kom, jo flere skyer kom der, men da vi nåede sælgerens hus, havde solen fundet et hul at kigge ud af. Det var ret skønt at komme igennem Stockholm og se de grønne områder de har i nogle af forstæderne. Der var nogle ret dejlige huse :-) Nå, men vi fik kajakken på taget og så gik turen hjem igen, denne gang med knap så megen sol.

Så nu er planen at jeg på et tidspunkt skal prøve den "gamle" kajak, mens Lækkermåsen muntrer sig med den nye, som man i øvrigt ikke sidder i men på. Det bliver spændende at se om jeg kan holde mig flydende i sådan en størrelse. Har ikke været i en kajak siden gymnasietiden, og jeg har en fornemmelse af at Skærgården nok er lidt anderledes at sejle i end Vejle Å! Men vi får se hvad der sker.

Lige nu sidder jeg og slapper af med forskellige serier, og så skal jeg nok tidligt i seng for at være klar til at arbejde. Jeg skal på skolebænken i et par uger, før jeg bliver sat til at tage samtaler, og jeg er spændt på hvordan det går. I morgen bliver første hele dage hvor det kun er svensk fra 9-17. Jeg kommer helt klart til at være bombet når jeg kommer hjem.

Håber du får en god uge.

K

Kommentarer

  1. Glæder mig til at læse mere om jeres kajakture. Jeg tror, det er godt, du har fundet en kæreste. Mht. dit nye arbejde så kender jeg dig jo godt nok til, at det ikke nytter noget at sige, at det skal du nok klare, men jeg siger det heller ikke - JEG SKRIVER DET. Kan du have det godt. Knus mor

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag