Sidste feriedag og startneuroser

I dag er sidste feriedag, hvis man ikke regner weekenden med.

På mandag starter jeg på Tele2. Jeg har tidligere fortalt at de har nogle super søde reklamer, så I får lige en til her. Jeg glæder mig enormt meget til at komme i gang, og samtidig er jeg super nervøs. Kommer jeg til at kunne klare mig på svensk en hel dag? Kan jeg forstå først underviseren og senere kunderne? Kan jeg gøre det så godt som jeg gerne vil? Usikkerheden viser sit grimme hoved lidt for meget i disse dage. Og det er for dumt, for jeg ved godt at folk allerede nu er imponerede over hvordan mit svenske er, og jeg ved godt at jeg kan gøre mig forståelig i en samtale, men det er også stort at skulle springe ud i. Jeg tror ikke at jeg bliver mere klar end jeg er nu, men det er alligevel nervepirrende. For at tænke på noget andet prøver jeg at lave lidt god mad i aften, og så skal weekenden bruges på hygge med yndlingsmanden. En fiskemand i centeret fortalte at der er marked i Bergvik, så det er måske en mulighed, eller evt. lidt kajaksejling. Der er i hvert fald masser af muligheder for at komme ud og nyde det dejlige vejr vi har for tiden.

Håber at du får en god weekend.

Kommentarer

Populære opslag