Det dejlige liv

Jeg ved godt at jeg taler uforbeholdent meget om min altan, men den er altså bare så dejlig. Har for en stund indstillet al rengøringsaktivitet og indkøbsvanvid og sidder og nyder at være ude med lidt hyggemad og Harry Potter. Er ved at være igennem 5. bog og sidder med en lille klump i halsen. Den er altså lidt sørgelig. Jeg har altså et dejligt liv og selvom jeg savner en masse dejlige venner i Danmark (så lige billeder af ældstelånepigerne og kom til at savne dem MEGET) så er jeg sikker på at jeg er det rigtige sted i mit liv lige nu med nyt spændende arbejde, en lækkermås, som i øvrigt er den kæreste jeg har haft længst nu (3,5 måneder, det er da lang tid), og nogle dejlige venner, både via arbejde og kirke, så har man det altså godt.

Sender lige en masse kærlighed og taknemmelighed ud i rummet til dig som læser dette. Livet er ikke det værste man har ;-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag