Coulda, shoulda, woulda

Egentlig burde jeg være i gymmet nu, eller rydde lidt op eller ordne strygetøjet. Alligevel sidder jeg på sofaen og ser sporløs mens jeg ordner negle. For jeg er træt. Jeg har ikke sovet så meget i nat. I går var jeg ude for at høre en kollega spille. Jeg tog afsted i sko der ødelagde mine fødder så jeg måtte gå på bare fødder hjem. Oveni det blev jeg bidt/stukket på fødderne og i mit ar i hovedet så med kløe og ømhed samt vabler og skarvsår på alle tæer gav det ikke meget søvn.

I dag har jeg været i kirke for første gang i lang tid. Der var feriestemning og gudstjenesten var dejligt jordnær. Derefter var jeg ude at spise med nogle veninder og i biffen med dem bagefter. Det var dejligt med lidt tøsehygge og jeg var meget imponeret af den ene venindes søn på 4 år. Vi så Ice Age på engelsk og knægten sad under hele filmen og fulgte stille og roligt med. Det var en god oplevelse og filmen kan klart anbefales. Den er sjov.

I morgen kommer lillebror og er hos mig i en uges tid. Det glæder jeg mig til.

Nu er neglelakken vist ved at være tør. Jeg har for en gangs skyld valgt en farve der ikke passer til noget af mit tøj, der skulle bare være lidt knald på. Farven ser sådan ud



Om lidt kommer kæresten og så skal vi hygge med lidt god mad og måske Store Forventninger som starter som en serie i aften. Det glæder jeg mig til.

Hvad mon du har lavet i weekenden ?



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag