Klap mig selv på skulderen. Og så måske ikke alligevel

Lillebror er efterladt i stuen hvor han nørder iPad. Jeg er smuttet under dynen da jeg skal køre naboen på arbejde i morgen tidlig for at kunne låne hans bil.
Jeg er ret stolt af mig selv i dag. Trods øm ankel lykkedes det mig at gå 11-12 km rundt i byen sammen med Lillebror. Vi besøgt to af byens vartegn; Oskarsborg og Faxeholmen.

Oskarsborg er et udkigstårn på Östra Berget hvor man kan komme helt op og se byen lidt fra oven. Faxeholmen er en bakke hvor der står 4 kanoner der vender ud mod åen som forsvar på søvejen. Der kommer flere billeder når jeg har fået hugget dem fra broderens lækre nye kamera (er slet ikke misundelig)
I morgen skal vi køre lidt rundt og se flymuseum og fiskerlejer og om aftenen skal vi grille på Stenö. Det bliver hyggeligt, men jeg skal nok sørge for at være pakket godt ind OG huske myggespray.
Lækkermåsen har jeg ikke set endnu i denne uge. Savner ham lidt. I dag har han åbenbart ligget syg. Han har haft noget med halsen i nogle dage, og nu viser det sig at de andre drenge her fra området som han arbejder med også har været sløje. Storskrydende fik jeg på facebook sagt at jeg ikke kunne forstå at jeg ikke var blevet smittet da jeg jo nok er (håber jeg) mere intim med ham end hans kolleger er. Nu sidder jeg så i sengen med et stort glas appelsinjuice og en øm hals... men syg, det ef jeg altså ikke, for det er der ikke tid til i de næste par dage. Skal det være, kan det komme tilbage i næste uge.
- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag