Min smukke verden

Jeg er lige kommet hjem efter en 14 timers lang dag. Jeg har været til gospeløver for første gang heroppe til aften, og det var så hyggeligt.
Koret er et hyggekor, og alle kan være med. Som dirigenten sagde til mig, så ler de meget. Jeg glæder mig til at komme tilbage og synge noget mere med dem og gøre det til mit kor.

På vej hjem gik jeg i det smukkeste kolde glitrende landskab. Det så ud til at der var spredt diamantstøv ud over det hele, og det var helt specielt at gå i den stille verden, kun med lyden af sneen under mine fødder. Det var så smukt, og en god måde at slutte en lang dag af på.

I det hele taget har Söderhamn været smuk i dag. Jeg har konstant generet min kollega Rasmus med udbrud som "hvor er himlen dog smuk" og "se lige hvor smuk isen på åen er". Sådan en dag skulle man have taget billeder...
Nå, jeg måtte jo nøjes med at nyde synet når der ikke var kunder på telefonen, og så håbe på at weekenden bringer flere smukke dage, så jeg kan tage flere billeder.

Nu står det vist på sengetid her, så jeg kan blive klar til i morgen.
Knus fra K

Kommentarer

  1. Det lyder som et smukt sted, du er landet, Karen! Det er dejligt at læse!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag