Faste

I morgen begynder fasten. Det er ikke noget jeg har gået så meget op i mens jeg har boet i Danmark, men i mit andet år i Irland opgav jeg faktisk sukker i theen i fasten. Jeg kan huske at jeg synes at det var hårdt, men det var nok også meget sundt, for det endte med at jeg halverede mit sukkerforbrug.

Måske er det meget godt at man en gang om året kigger på ens vaner og ser om der er noget man kan ændre på. Personligt har jeg et alt for højt forbrug af sodavand, så min udfordring i fasten er at holde mig fra dette. Danskvand er heldigvis et godt alternativ, så jeg ikke finder det alt for hårdt.

Er der nogen vaner du måske skulle se nærmere på? Jeg har flere, men der skal jo også være noget til næste år :o)

K

Kommentarer

  1. Fra onsdag stopper vi med kød frem til påske. Og så skal jeg lige have gjort op med mig selv, om der skal mere til i denne omgang...

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag