I dag er en god dag!

I dag er en god dag! Det kan godt være at jeg er kommet hjem og er enormt træt efter en hektisk dag, med mange kunder, men dagen er god! Og det er den af flere grunde:
  1. Ældste-låne-barnet har fødselsdag i dag og fylder 9 år. Jeg kan slet ikke forstå at hun er blevet så stor. Jeg ringede til hende og fik at vide at hun havde haft en god dag, og at hendes familie nu var på besøg for at fejre hende. Det var jo rigtig dejligt at høre...og det gjorde selvfølgelig at jeg kom til at savne Odense en lille smule. Jeg må helt klart til at finde nogle lånebørn heroppe!
  2. Den måske største grund til at dagen i dag er god. En af mine veninder i Odense har lige fået gode resultater. Hun er meget syg af kræft og har haft det ret svært her de sidste par måneder. På et tidspunkt var jeg faktisk ikke sikker på at hun ville overleve, men nu er det vendt, og kræften er formindsket! Det er helt utroligt og jeg er SÅ glad på hendes vegne. Hvis du vil læse mere om smukke Heidis kamp kan du gøre det her.
Med sådanne dejlige ting kan man kun glæde sig. Så nu vil jeg fejre resten af dagen med noget aftensmad og et lille glas vin, sådan for en gangs skyld midt i ugen.
Hav en god dag.

K

Kommentarer

Populære opslag