Optursuge

Jeg er for tiden mega positiv ovenpå (og måske som reaktion på) en lousy periode med sygdom og generel ked-af-det-hed.
Det at jeg har været ked af det, hænger sammen med at en af mine bedste venner har fået kræft. Hun er enormt sej og klar til kamp. Jeg har været knap så god til at håndtere det. Humørsvingninger er i hvert fald ikke en god måde. Jeg har haft lettere til tårer end normalt (sagde hende, hvis følelser altid kommer ud af øjnene), og jeg har derfor tudet ud over min kammerat R. Det der med højlydt at græde gør jeg normalt ikke overfor andre, men på en eller anden måde hjalp det og den snak vi havde imens jeg samlede mig sammen. Jeg synes stadig at det er svært at skulle stå på sidelinjen og ikke kunne gøre andet end at kramme og være til stede så meget som muligt. (Tak til verdens bedste studiegruppe for at gøre det muligt)

Nå, men det var det positive vi kom fra. Jeg er med i mit studies julerevy. Og i går holdt vi tombola i vores fredagsbar, for at samle penge sammen til kostumer mv. Vi havde samme antal lodder som sædvanlig, men i år var de udsolgt efter et time og et kvarter! Det er helt vildt. Den efterfølgende auktion gik også godt, så jeg er helt oppe at køre. Vores undervisere var gode til at donere bøger og vi havde et par andre rigtig fine donationer. Det er skønt at folk vil hjælpe os så vi får råd til at få gode rammer om vores revy. Som vi i øvrigt snart er færdige med at skrive. Det er næste store ting. For så skal vi til at øve, og det er min yndlingsdel af revyen.

I dag smutter jeg på weekend hos forældrene, for i morgen er Mortensaften og vi skal have and! Så bliver livet da ikke bedre.

God weekend

Kommentarer

Populære opslag