Medicinhelvede

Jeg begyndte for en måneds tid siden på noget medicin, fordi jeg var ked af den måde min hud artede sig på. Hudlægen satte mig på noget antibiotika og det virker fantastisk. Det eneste minus, jeg kan finde, er at en af bivirkningerne er kvalme. Og sat sammen med at jeg også er på jerntabletter for tiden, da blodbanken fandt ud af at jeg havde jernmangel, betyder det bare at jeg virkelig kæmper med kvalmen. I dag blev formiddagen tilbragt ender dynen, da kvalmen blev ledsaget af koldsved, men jeg har dog været lidt oppe her til aften. I morgen skal jeg dog afsted (jo, jeg skal), for der har jeg to fag, og det er bare generelt lidt skidt at misse undervisningen.

Men hvad gør man mod kvalme? Jeg vil helst undgå flere piller, men kan man spise noget? Gerne noget der ikke indeholder mejeriprodukter, da det forringer virkningen af min medicin (der bliver virkelig skruet ned for mælk og ost for tiden!)
Hit me med jeres gode ideer.

Kommentarer

Populære opslag