Lørdag i billeder

Kom jeg afsted i går? Nope, for kvalme og koldsved er simpelthen en dårlig cocktail når man skal sidde og prøve at koncentrere sig. Og så taler vi ikke mere om trælse bivirkninger. 

Dagen i dag har været bedre. 
Jeg fik en dejlig frokost (hurra for at kvalmen kan holdes i skak når jeg spiser)


Jeg fik skrevet videre på den prædiken jeg havde skrevet lidt på i går. Jeg blev faktisk færdig med hele gudstjenesten til i morgen, hvor baptisterne i Vejle har været så søde at invitere mig til at prædike. 





 Og nu sidder jeg så på uni og forberede latin til på mandag (og overspringshandler med bloggen).
Faktisk sidder jeg ofte på uni om aftenen. Der er en dejlig atmosfære heroppe, og jeg hygger mig egentlig med at arbejde i Nobelparken. Der er te i koppen og stilhed på gangen. Det er jo ikke så ringe.



Hvordan mon din weekend ser ud?

Kommentarer

Populære opslag