Blandede aftentanker

4 timer gik der på uni. Med latin, overspringshandlinger, aftensmad og en lille smule indre brok over at noget af min oversættelse virker mærkelig.
En af overspringshandlingerne var at prøve at svare på venterpaavin.dk’s kommentar på et tidligere indlæg. Men igen igen fik jeg ikke lov at svare. Har prøvet flere gange, men mit svar bliver bare ikke udgivet? Det er lidt træls, for det virker lidt snobbet ikke at svare føler jeg. Så søde A og K, undskyld.

Da jeg kom hjem kunne jeg til gengæld parkere lige ved døren. Det sker ellers aldrig på Hjarnøgade efter kl 16,30. Der er bare ikke plads om aftenen. Men det var der så alligevel til mig. Det er fedt! Nu er jeg hoppet under dynen og glæder mig til aftenens bagedyst (ja, en time forsinket) Bagefter skal der måske læses lidt inden jeg skal sove. Og i morgen står den så på skønne ting.

Ud over arbejde, skal jeg til cafegudstjeneste med medlemsoptagelse i min århuskirke, til Vejle for selv at prædike og derefter et lille smut til Kollerup for at øve til fyraftenssang med de dejlige damer aka Quintetten. Mandag kommer jeg til at være hængt, men hvad gør det når weekenden har været skøn?

God weekend derude.

Kommentarer

Populære opslag