Gode ting i vente

I går skrev jeg lidt om mit følelsesvirvar ovenpå min farbrors bisættelse. Og den sorg er selvfølgelig til stede i en vis grad, men der er heldigvis så mange gode ting i mit liv, at sorgen ikke får meget plads.

Her til aften har jeg lavet hyggemad og sidder nu og forsøger at pusle et skema sammen til weekenden. Mit studies julerevy har nemlig øveweekend. Jeg er i år blevet næstformand og er også med i bandet. Det giver nogle opgaver, som f.eks. at holde styr på hvem der øver hvad, hvornår. På den måde går folk forhåbentlig ikke rundt og keder sig. Revyens spotifyliste er sat på shuffle og jeg glæder mig mere og mere til i morgen. 

Årets julerevy bliver fed!!!! Hurra for at jeg skal bruge hele weekenden sammen med nogle skønne mennesker og med at lave rigtig fed musik.

Hvad skal du lave i din weekend?


Kommentarer

Populære opslag