Læsning som studerende

I sommers var jeg på ferie i Belfast i en uge. Helt alene. Det gav bl.a. tid til at jeg kunne læse en hel masse, og på den uge slugte jeg også fire bøger. Da jeg kom hjem, tog jeg i antikvariat med en kammerat og købte en bunke bøger, som lige nu venter på at blive læst. For så startede et nyt semester, og jeg må bare indse at jeg ikke får læst meget skønlitteratur når jeg har brugt 7-8 timer på uni. Så bliver det mere til sumpetv på Netflix eller YouTube.

I går var jeg til Harry Potter quiz, og selvom det var mega svært og jeg gik hjem før tid, blev jeg inspireret. Så i dag startede jeg på denne bog:


Jeg har et par andre bøger liggende med bogmærker i, som jeg ikke bliver færdig med lige nu, men det er også ok. Det kommer nok næste gang jeg får ferie. Jeg håber dog at Harry kan stå distancen. 

Nu vil jeg hygge mig med et par kapitler inden jeg tørner ind. God aften. 

Kommentarer

  1. Dem kan jeg heller aldrig blive træt at :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fik jeg endelig mulighed for at svare. Jeg elsker dem simpelthen. Er vild med Rowlings måde at lege med sproget på, og jeg bliver simpelthen så opslugt af bøgerne, selv her 4. eller 5. gang at jeg læser dem.

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag