Om at tage imod

I går fik jeg at vide, at der var høje forventninger til mig ifm et kursus jeg er på for tiden.
Det er store ord som jeg tit børster af mig, for jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre med det.
I dag på mit coachkursus har jeg arbejdet med min fremtid. Mine drømme og planer. Og jeg kan se at det at jeg ikke tager ind, at andre folk mener at jeg kan klare noget godt, er med til at holde mig tilbage. Når folk der kender mig, har høje forventninger til mine evner i en eller anden retning, så er det jo baseret på deres kendskab til mig. De ser noget i mig som de har tiltro til, som de er trygge ved at jeg kan. Og det er egentlig rart at vide, når jeg tænker over det. Jeg skal bare arbejde lidt på at lade det synke helt ind.
Mit coachkursus har åbnet op for nogle drømme og ideer som ikke er helt urealistiske, og jeg glæder mig til at komme i gang med fremtiden, til at se hvad den byder på af spændende ting.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag