Hvad læser Læsehesten for tiden??

Det spurgte Charlotte om for nylig.
Mon jobannoncer gælder? For virkeligheden er at jeg ikke læser så meget for tiden.
Fredag aften læste jeg Palle Alene I Verden for Lærke som jeg passede. Og så har jeg læst Basserne, men ellers er det denne bog jeg kæmper med:


Og jeg mener faktisk kæmper med. Jeg har læst i den den seneste måneds tid, og er snart ved enden, men det har holdt hårdt.
Jeg har det lidt sjovt med Jussi Adler-Olsens bøger om afdeling Q. Nogle af dem sluger jeg i løbet af ingen tid, mens at andre tager længere tid.
Lige nu er hverdagen også bare så hektisk at jeg nogle gange er ude fra morgen til sen aften. Så når jeg kommer hjem går jeg direkte i seng, derfor bliver bøgerne ikke luftet så meget.
Jeg glæder mig dog til sommer, hvor jeg kan sidde på terrassen med en kop te og en god bog, og leve lidt op til mit blognavn.
Hvad mon du læser for tiden?

Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag