Koncerten

Det har været en vanvittig uge, og derfor har jeg ikke rigtig fået skrevet så meget herinde. Men lad mig først starte med koncerten i fredags.

Det var superhyggeligt, og drengene var ligeså gode som jeg havde troet.

30 Seconds To Mars har ikke en stor fanbase i Danmark, hvilket forsanger Jared også bemærkede. Men som han sagde, så gav det dem mulighed for at spille på mindre steder, hvor de var tættere på deres publikum. De har nogle dedikerede fans, og bl.a. var der en australsk pige der kom ud med chokolade til os:

Hun syntes ikke at vi skulle gå ned på sukker :-) Det var super sødt af hende synes jeg. Og hvor fedt er det ikke lige at der er folk der tænker på sådan noget. Bandet siger selv at de har nogle fantastiske fans, og det må jeg give dem ret i. Jeg endte med at stå sammen med 3 svenske piger, så jeg fik luftet mit svensk lidt, hvilket jo ikke er dårligt. Da det begyndte at blive koldt, gik vi ind i Falconercenteret og fik os en kop the, hvilket gjorde at vi kom ret godt foran i køen da vi skulle ind til koncerten. Ikke dårligt.

Vi stod ret tæt på scenen hvilket kan ses på nogle af de næste billeder:







Derefter gik det hjemad med tog. Toget var FYLDT! Hele Jylland havde åbenbart været i København, så jeg var glad for min pladsbillet. Jeg havde ikke regnet med at et nattog ville være så fyldt. Da jeg kom til Vejle måtte jeg overnatte i min kirke, for jeg kunne ikke komme helt hjem. Så efter 4 timers søvn måtte jeg op igen, da der kom folk i kirken. Resten af weekenden blev brugt på at sove ud :-)

Kommentarer

Populære opslag