Ny bog

I går blev jeg færdig med Marco effekten. Klokken var ved at være to før jeg lagde mig til at sove, men det var okay, for jeg havde fridag i dag...troede jeg indtil det vikarbureau som jeg er tilknyttet, ringede kl 7.20. De havde brug for en til at hjælpe i kantinen et sted i Billund. 20 min efter var jeg på vej ned til toget. Og sådan noget kantinearbejde er hårdt. I hvert fald når man ikke er vant til det. Så jeg var smadret da jeg kom hjem, og er også krøbet under dynen nu, for kan ikke overskue at sidde i sofaen mere. Men jeg ville lige læse lidt. Jeg har fået en ny krimi. Af Liza Marklund, som jeg ikke har læst noget af endnu. Men en svensk krimiforfatter lyder jo ikke dårligt, så nu går jeg i gang med denne, i stedet for at se Sherlock Holmes færdig. Bøgerne om Sherlock ville jeg i øvrigt gerne læse en gang.
Nå men jeg er altså at finde med denne Big det næste stykke tid:



- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

Populære opslag