Lungebetændelse

Pyha, jeg ligger i sengen/på sofaen på 3. dag. I går var jeg ved lægen og fik konstateret lungebetændelse. Som han sagde "du trækker slet ikke vejret ned i højre lunge". Så nu er jeg på penicillin. Og så hoster og snitter jeg. I går pudsede jeg næse, og hørt et "pop". Øjeblikket efter havde jeg blod ud over hele venstre hånd. 😳 Så er det altså ikke sjovt længere.
Oven i det bliver jeg hurtigt mega sulten for så kun at kunne spise et par bidder mad når jeg kommer i gang. Så jeg føler mig slatten og uoplagt.
På den positive side, så får jeg læst lidt. Jeg er i gang med Liza Marklunds SortHvid, som er ret god. Og så ser jeg tvserien Banshee med Ulrich Thomsen. Den foregår i Pennsylvania hvor der er en stor Amish befolkning. Ulrich Thomsen spiller en frafalden Amish som tjener penge måde på salg af kød og af andre knap så lovlige ting. Det er absolut ikke en hygge nygge serie men jeg synes godt om den. Man får ligesom alle sine aggressioner ud ved at se den :-)
Hvad mon du ser for tiden?


- Posted using BlogPress from my iPad

Kommentarer

Populære opslag