I see fire





Sådan ser jeg ud i dag. Jeg er ved at føle mig lidt mere ovenpå, selvom jeg stadig får nogle voldsomme hosteanfald og er på min tredje kasse kleenex.


Der er en sang som har siddet fast i mit hoved de seneste par dage. Den er fra Hobbitten: Smaugs ødelæggelse. Jeg er helt vild med Ed Sheerans stemme, og så er der både violin og cello på sangen. Elsker det simpelthen. Og jeg kan næsten ikke vente med at se den sidste film som kommer i slutningen af året. Jeg synes at Peter Jackson, som har lavet både Ringenes Herre trilogien og Hobbit trilogien, er helt fantastisk. Han har selvfølgelig et utroligt team som han arbejder sammen med, men han laver eventyr der ser fantastiske ud. Man forsvinder helt ind i filmen.

For tiden ser jeg Parade's End, en miniserie med Benedict Cumberbatch, som lægger stemme til dragen Smaug i Hobbitten.
Eftersom jeg stadig snotter, om end lidt mindre end jeg har gjort, har jeg selskab af en sort pose (så jeg ikke skal rende til skraldespanden hele tiden) og en kasse kleenex. Jeg glæder mig til at kunne blive fri for begge dele. Jeg kan dog heldigvis føle lidt bedring. En kande te hjælper også på det :-)


Hvordan mon du har tilbragt weekenden?



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag