Photo a Day de sidste halvanden uge

Her kommer billederne fra de sidste mange dage. Der skal nok komme lidt forklaring når jeg lige får overskud.

Min smukke orkide som jeg fik af mine forældre da jeg flyttede til Söderhamn

Min grydeske som min moster selv har lavet.

Min nye striktrøje, den er simpel og uden nogle dikkedarer og den er allerede en yndlingstrøje. Den er lun og stor og dejlig.

En af de mange pile på Skytten. Eftersom der ikke er mulighed for at parkere til højre for pilen, er den ret overflødig ;o)

Efter en lang dag, er det godt at komme hjem og slappe af i et skumbad.

Hofretten, kylling i kokoskarry

Elsker dette billede af nogle af mine gamle korkammerater.

Under dynen

Af en eller anden grund har flere af mine lagner hul nøjagtigt samme sted. En ven har foreslået at jeg tjekker vaskemaskinen, men der er ikke kommet flere huller, så tror ikke at det er der fejlen ligger.

Hygge hos ham den søde. Han laver mad og jeg nyder at han har et fjernsyn med en skærm som er ca. dobbelt så stor som min.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag