Billeder fra de sidste par dage.

Eftersom jeg overvejer at få flyttet mine billeder fra min iPhone til min computer får I lige billederne fra de sidste par dage nu, inden de bliver flyttet. Computeren varmer så dejligt på maven og gør mavepinen lidt mindre. Her er billederne fra de sidste par dage:





En smuk solnedgang på vej hjem fra arbejde.





I seng med Lise Nørgaard.





Hurra, det er blevet tid til stearinlys igen.





Syg og derfor går min vej mellem sove- og badeværelset.





Kommet hjem fra en køretur og varmer mig på en frisk kop kakao.





Landet på sofaen efter arbejde. Det er en drøm at kunne slænge sig der ;-)





Syg igen og derfor er telefoniens taster de eneste jeg får brugt for tiden.





Uret på min telefon





Træet der vokser nedenfor min altan.

De sidste par billeder denne måned kommer om nogle dage. Jeg skal også lige have lagt en video op. Den kommer om lidt


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag