Hov

Jeg skulle egentlig i seng men så faldt jeg lige over nogle blogs der skulle læses.

Har haft en super hyggelig aften i gode venners selskab. Det var dejligt og tiltrængt. Er glad for at jeg har disse gode mennesker i mit liv. Det var nok også meget sundt med lidt selskab efter en dag hvor jeg har kæmpet for at lære et nyt program at kende. Jeg kom udhvilet på arbejde og efter en halv time havde jeg bare svært ved at holde øjnene åbne. Det skal lige siges at vores underviser absolut ikke var skyld i dette men jeg spacede totalt. Det tager vist lidt tilvænning det program. På den positive side blev jeg kun nødt til at få et ord forklaret i dag. Mit svenske er klart i bedring.

Nu kan jeg se frem til en lidt kortere dag i morgen og så en weekend der i hvert fald står på lidt kajakpadling. Bliver dejligt at være lidt aktiv igen. Det har der ikke været overskud til endnu, men det kommer nok.

Her er dagens billede; one


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag