Photo a Day billeder og andet godt

Så er det weekend. I nat begynder Jens og jeg rejsen mod Odense. Jeg glæder mig til at se mange af de mennesker som jeg ikke har set i et halvt år. Det bliver også rart at vise min tidligere hjemby frem for Jens.

Det bliver godt at slappe lidt af sammen med gode venner. I aften skal der også hygges lidt efter en dag kun med iPhone undervisning. Nu kan jeg rigtig mange ting når det kommer til iPhones!!!

Lige nu sidder jeg og slapper af på sofaen. Har lakeret negle, vasket og føntørret hår og pakket det jeg kunne pakke så jeg er klar til i nat.

Ugens billeder er:
Mandag


Writing - disse kort er skrevet af medlemmer af Emmaus, det sidste kor jeg sang i i Odense. De rørte mig og jeg nyder at genlæse dem ind imellem.

Tirsdag



8 o'clock - uret er lavet af min mormor. Jeg har flere træskæringer som hun har lavet og jeg elsker dem alle sammen.

Onsdag




Glasses - om sommeren bliver man nødt til at have solbriller.

Torsdag



Mess - jeg er et rodehoved. Især når jeg laver mad.

Fredag



Ring - burde egentlig være billeder i morgen, da et bryllup jo kan give det ultimative ringbillede, men nu var det jo dagens billede. Ringen er min tipoldemors forlovelsesring. Min mormor gav mig den da jeg var 12-13 år gammel og jeg har haft den på lige siden. Der står mor indgraveret. Det fik min mormors faster/moster lavet.

God weekend

- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag