Velkommen til Madlog

Jeg har ikke været på en vægt siden en gang før jeg flyttede fra Sverige. Men nu har jeg fået nye batterier i badevægten, så jeg tænkte at det skulle prøves af. Dårlig ide!!! Selvom jeg prøver at komme i motionscenteret ind imellem kunne det ikke ses. Så jeg har tilmeldt mig Madlog.dk. En side hvor man registrerer hvad man spiser og så får man at vide hvor mange kalorier man har tilbage den dag. Jeg er ikke fan af diverse kure. Jeg har været på kur én gang, sådan noget med at drikke proteinshake til morgenmad og frokost. Det kunne jeg ikke klare for jeg elsker altså mad. Men den havde en god tanke: drik to store glas vand inden hvert måltid. Det er sundt og det fylder lidt op i maven så man ikke føler behov for at spise en masse.
Det jeg godt kan lide ved Madlog.dk er at man kan spise hvad man vil, men med måde. Og når man registrerer al sin mad, bliver man mere bevidst om hvad man putter i munden. Der har før hjulpet, men jeg er spændt på om det kan hjælpe så meget som jeg gerne vil have det til. Det må jo komme an på en prøve.
Jeg har besluttet mig for at jeg ikke registrerer til julefrokost og juleaften. Der har jeg fri. Men ellers er projekt "tab 10 kg" gået i gang.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag