På plads

Ahhhh, alle kasser er pakket ud. Alt har fundet sin plads. Gulvene er blevet støvsuget og vasket. Badeværelset er rengjort. Der er dug på spisebordet, så det bare skal dækkes i morgen. Det føles rigtig godt!!

Det har trukket lidt ud at få pakket alle kasserne ud, bl.a. fordi jeg har brugt nogle dage i Vejle på at søge arbejde. Det har jeg jo ikke kunne gøre derhjemme, når jeg ikke havde internet. Og så har det virket lidt uoverskueligt ind imellem. Jeg er nok kommet lidt ned i et hul i forhold til jobsøgningen, men… jeg har tænkt mig at bruge julen på at finde noget ny energi frem, og se på nye måder at søge arbejde på. Jeg skal også se på mulighederne for kursus som jeg kan få gennem a-kassen. Jeg har nogle forskellige ideer: økonomi, konflikthåndtering. Men jeg skal have set hvad der findes af muligheder. Jeg har mere overskud til det, når jeg ikke har et rodet hus derhjemme. Og jeg glæder mig til at se hvad det nye år bringer.

Allerførst glæder jeg mig til at vise mig hjem frem til min familie i morgen. Og til at nyde julen sammen med familien og samle energi.

Hvis jeg ikke får blogget inden, må du have en rigtig dejlig jul.

Kommentarer

Populære opslag