Feriebarn

Jeg har denne ældre dame på ferie for tiden.










Det er mine forældres hund Sheba, som jeg har fået lov at passe. Det er hyggeligt at have hende til at nusse rundt i huset. Hun var et stort hit med Lærke, min venindes datter, da de var på besøg i dag. Og Sheba opfører sig ganske pænt. Jeg var lidt spændt på hvordan det ville gå med alle de biler der kører forbi. Hun er nemlig ikke en fan af biler, men det er gået helt fantastisk. Hun tusser rundt og skal snuse til alt når vi går tur, og har næsten ikke tid til at tage sig af bilerne. Jeg har dog fået udforsket stisystemerne nær mit hus, så Sheba ikke skal gå ved siden af biler hele tiden. Det er en god måde at lære byen at kende på. I morgen bliver hun hentet igen. Og det er ok, men det har været hyggeligt at have ansvar overfor et andet væsen i et par dage.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag