Effektiv dag

Pyha, jeg sidder på sofaen og er helt flad. I dag har jeg:

  1. fået købt julegaver
  2. fået sat lamper op de rigtige steder
  3. sat hylder op i bryggerset.
Nu kan mine arme ikke rigtig mere.

I øvrigt er mine køkkenstole blevet færdige!!!


 Sådan så stolen ud inden der blev gjort noget ved den


 Stolen blev malet og ryglæn og sæde fik nyt stof på



Sådan blev resultatet til sidst.


Jeg synes at resultatet blev ret godt. Det er lidt sjovt, for jeg har aldrig set mig selv som særlig kreativ. Jeg har hænderne skruet ordentligt på, kan sætte lamper op, skrue hylder ind i væggen og sådan nogle ting, men at ombetrække en stol havde jeg aldrig regnet med at jeg skulle kunne finde ud af. Det er en helt ny side af mig selv. Det er egentlig dejligt at jeg stadig kan overraske mig selv :-)

Nå, min mad er vist ved at være klar, så jeg vil smutte igen. Ville bare lige vise mit arbejde frem.

Kommentarer

Populære opslag