Natteroderi og nattejobsøgning

Jeg har stadig ikke fået internet, men der er åbenbart ok netværk på mobil her midt om natten. Klokken er 3:45 (som i kvart i 4 om natten!!!) og jeg har fået sendt 4 ansøgninger indenfor de sidste par timer.

Jeg skulle bare lige se om der var noget spændende, og det var der. De skulle bare søges lige nu, for at nå frem i tide. Så jeg har skrevet ansøgninger og været helt ekstatisk over at de faktisk kunne komme igennem med mobilen som modem.

Nu tror jeg nok at jeg skal til at sove lidt, for kan mærke at min hjerne ikke fungerer optimalt (undskyld for eventuelle mærkværdigheder i dette indlæg). Tror ikke at vækkeuret ringer i morgen tidligt…eller senere i dag…om et par timer….

I aften har vi julestue i kirken, hvor vi skal pynte juletræ, øve luciaoptog og krybbespil, lave godteposer og spille tallotteri om det slik der bliver til overs. Det er en hyggelig tradition som vi har haft så længe tilbage jeg kan huske, så jeg glæder mig meget til at være med.

I øvrigt begynder huset at se beboeligt ud. Der er stadig lidt ting der skal på plads, men det kommer stille og roligt. Jeg har måtte være lidt kreativ. Jeg forsøgte at sætte en hylde op på den eneste væg i huset som er lavet af gips. Det kunne ikke holde, så nu er den væg blevet familie-billede-væg, så billederne kan dække de huller jeg fik lavet. Man må jo sno sig ind imellem ;o) Men det er blevet rigtig godt, og jeg nyder at se oldeforældrene, mormor og morfar, mormors søskende, moster og onkel, mine forældre og så min lillebror og jeg. Jeg kan jo ikke rende fra at jeg er familiemenneske, og jeg er simpelthen så heldig med den familie jeg er havnet i. Så det er hyggeligt at have dem at kigge på ind imellem. Jeg tror at jeg mest af alt er glad for at have nogle billeder af min onkel hængende på væggen. Han er godt nok repræsenteret i huset ved min teaterstol og nogle (mange) af mine bøger, men det er rart også at have nogle billeder af ham. Han var en dejlig person, en samler, en musiker, en mand der ikke var bange for at rejse (min onkel var fra USA og boede forskellige steder i Europa inden han mødte min moster), en mand der lavede spændende mad og en mand der støttede mig i mine valg i livet. Jeg savner ham, men er sikker på at han sidder i himlen og ser ned på mig. Jeg håber at han er stolt af den person jeg er, af den person jeg prøver at være og håber på at blive.

Nå, nu er klokken snart 4, så jeg må hellere få fundet dynen. Mine kontaktlinser er også begyndt at genere lidt, så de skal vist ud.

Godnat og sov godt :o)

Kommentarer

Populære opslag