Sidste weekendvagt

Jeg har haft sidste weekendvagt og er nu hoppet under dynen for at få lidt varme inden jeg skal afsted igen. Var lige et smut ovre hos Lækkermåsen for at tjekke hans post. Det var koldt men meget hyggeligt at gå der over for på vejen så jeg nogle børn som havde lavet snehuler i nogle af de store bunker det ligger. De havde selv gravet dem ud og sad 2-3 stk i hver og hyggede sig.

Dagen har ført en god nyhed med sig. Min veninde på hospitalet er nu vågnet så meget at hun kan tale og er bevidst om hvad hun siger. F.eks. skulle hun sørge for at der blev ringet afbud til hendes kor som skulle synge. Min dejlige veninde er altid betænksom. Det er rigtig godt at vide at hun har det godt, for mine tanker har ofte været på Odense hospital hos hende.

Aftenen i går blev tilbragt i godt selskab med mit kor. Vi havde koncert og det var en super måde at afslutte min tid i koret på. Vi sang bl.a. Oh Holy Night på svensk. Den sang er en af mine yndlings og den rører mig hver gang jeg hører den.

Så weekenden har været rigtig god. Nu tror jeg at jeg vil hoppe i et karbad for at få tøet mine tæer på og så gøre mig klar til at smutte til rengøringsparty (ala tupperwareparty) Håber du får en dejlig uge.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag