Godt nytår

Jeg sidder hjemme hos min moster og hører hende og min mor snakke sammen i køkkenet, mens vinden suser i brændeovnen. Jeg havde helt glemt hvor meget det blæser hernede efter et år i Söderhamn hvor der ikke var meget vind.

Nytårsaften er som regel et tidspunkt hvor man set tilbage på året der er gået. Og det har været et begivenhedsrigt år. Jeg har boet i Sverige, hvor jeg mødte nogle rigtigt dejlige mennesker. Fik lov at opleve kærligheden til en dejlig mand og den glæde det er, samt den sorg det var at opdage at kærlighed ikke er alt. Heldigvis er han stadig en del af mit liv via facebook, og forhåbentlig bliver savnet af ham mindre som tiden går. Lækkermåsen var ubetinget det bedste ved min sverigesoplevelse, men sammenholdet og venskabet med Symantec kollegerne kommer på en klar andenplads. Mine drenge der var og er jo dejlige.
Jeg har lært hvor meget min familie og mine "gamle" venner betyder for mig. Har opdaget hvor stort et netværk jeg har i Danmark og hvor heldig jeg er med det.

2013 bliver spændende. Jeg er arbejdsløs, tilbage i Danmark og har alle muligheder åbne. Jeg starter året med min familie nær mig og glæder mig over at kunne se mine gamle venner inden længe. Jeg er installeret hos mine forældre og kan se frem imod at få et nyt sted at bo. Et nyt sted at indrette og at få gæster i. Det glæder jeg mig til.
Jeg glæder mig til at finde et nyt arbejde, at få nye kolleger og lære nye mennesker at kende. 2013 bliver spændende.

Så godt nytår til dig. Håber at 2013 bliver et godt år for dig


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag