Lillejuleaften

Det er den 23. og jeg sidder og tænker på de ting jeg er taknemmelig for.
Grunden til at jeg gør det, er at min veninde som har været på sygehuset, nu selv har skrevet på facebook. Jeg er SÅ taknemmelig for at hun virker som sig selv. Hun skal godt nok igennem en del genoptræning og skriver selv at der er en del ting der skal læres næsten forfra, men at hun ikke er blevet hjerneskadet, har mistet talen eller synet eller lignende gør mig så glad og taknemmelig. Og det bliver godt at kommer hjem og få sagt hej og givet hende et knus.

Jeg er taknemmelig for at Lækkermåsen og Svigernaboen, samt hr. og fru Petersen er kommet godt hjem fra Thailand og over at jeg kan tilbringe aftenen i selskab med de to førstnævnte.

Jeg er taknemmelig over at få at vide at den sang jeg spillede for 3 uger siden var god. Tænk at hende der havde hørt den fandt det vigtigt at fortælle mig det selvom det er flere uger siden. Det varmer og glæder.

Der er meget at være taknemmelig for, og jeg glæder mig meget over det.

En god jul til dig. Håber at den bliver dejlig. Vi ses på den anden side

Kommentarer

Populære opslag