Mit liv i en kasse

Flyttekasserne hober sig op. Hjørnet i udestuen er fyldt op



Hylderne er tomme


Og kasserne er ved at blive fyldt


Jeg føler mig lidt vemodig ved at se mit liv pakket ned. Nu er der kun en uge tilbage. Tiden er bare blevet væk og jeg kan slet ikke forstå det. Om knap 7 dage går jeg ombord på toget hjem til Danmark. Jeg efterlader venner, gode oplevelser og en dejlig mand, og selvom jeg glæder mig til at komme hjem er jeg også enormt ked af at skulle forlade Lækkermåsen. Han har vist mig at det kan være let og dejligt at være i et forhold. At det er muligt for mig at finde en mand der synes at jeg er attraktiv. Og derfor er det enormt svært at skulle forlade ham, for lige nu er det det der fylder mest i mine tanker. Vores forskelle og det det gør at vi stopper mens legen er god, er gledet i baggrunden. Så lige nu glæder jeg mig til at få flytningen overstået.



- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag