På vej mod Danmark

Så sidder jeg på toget på vej til Danmark. Toget kørte ind på stationen netop som vi kom ind, så der var ingen ventetid. Det var bare at kysse Jens farvel og stige på toget.
Det er mærkeligt at forlade ham efter 9 måneders forhold. Det har været 9 dejlige måneder og jeg har nydt at være sammen med ham.
Da jeg for to måneder siden fortalte mine forældre at jeg ville flytte tilbage og at det da også ville være slut mellem Jens og mig skrev min far en dejlig mail til mig. Han skrev bl.a. at jeg skulle huske på de gode tider jeg har haft med Jens og se frem mod de gode ting der er for mig i fremtiden. Og det vil jeg prøve at gøre. Mine forældre har hver deres erfaring med dele af den situation jeg er i nu, og jeg er så glad og taknemmelig for at de vil dele deres erfaringer med mig.
Det er godt at have nogen man kan se på, når det er svært. For selv om jeg lige nu er ked af at det er slut mellem Jens og mig, kan jeg stole på at der er nye ting forude der kan gøre mig glad, og det er en trøst.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag