Ud af ø-kulleren

Jeg har haft lidt kuller de sidste par dage. Jeg kan mærke at det er svært at flytte fra byen og ud på landet. Derudover har jeg kæmpet lidt med jobcenter og min svenske a-kasse der hhv har givet mig forkert information og mistet en ansøgning om at flytte min anciennitet tilbage til Danmark. Det er frustrerende da det gør at jeg i længere tid skal gå rundt uden at vide hvad jeg kan få i dagpenge.

Nå, men for at blive afkulret var jeg i går ude med hende her


Mine forældres hund er en dejlig dame. Selvom hun er godt oppe i årene er hun stadig frisk og jeg nyder at gå tur med hende.

I dag var jeg med mor på arbejde hvor jeg fik søgt job, fik shoppet i Kolding Storcenter og kom lidt ud hjemmefra. Det var fedt at være i storcenteret. Jeg var i div. smykkebutikker og købte øreringe. Elsker simpelthen de her glittersmykkebutikker, og når der så er udsalg kan man godt gå amok uden at det koster en masse :-)

Det har hjulpet på humøret, og i aften står den på hygge og håndbold med far. Det glæder jeg mig til.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag