En god dag

I går fejrede vi mormors 89 års fødselsdag. Min moster, min mormors søster og jeg tog ud til mormor om formiddagen for at gøre klar til gæsterne om aften. Det var tiltrængt. Jeg ved ikke helt hvad der sker, men efter min mormor var på sygehuset før jul, virker det ikke som om hun får gjort rent, selvom hun har fået det bevilget af kommunen. Heldigvis var det en af de gode hjemmehjælpere der kom på besøg, og hun lovede at finde ud af hvad der sker og hvornår rengøringen kommer på besøg, så vi kan få lidt mere styr på det.

Nå, men vi fik gjort rent og fik hygget og det var rigtig dejligt. Mormor var kun en smule forvirret og hun var så glad for at vi var på besøg, så det var helt perfekt. Det bedste var næsten at hun blev rigtig glad for vores gave og blev helt vildt rørt. Jeg er så taknemmelig for at hendes forvirring ikke gør hende til en helt anden person, men at hun stadig er min glade mormor som nyder at have os på besøg.

I aften står den på håndbold, i morgen kommer mine barndomsveninder på besøg og fredag skal mor, far, moster og jeg til cafeaften hvor en af mine gamle klassekammerater skal spille. Så den gode dag i går, bliver til en masse gode dage i denne uge.

Kommentarer

  1. Svar
    1. Buskbrødrene spiller bl.a. Sammen med 2tal Oles piger.

      Slet
  2. Tillykke med din mormor - det er dejligt at læse, at hun var glad for dit besøg! Jeg kan se, at du er flyttet hjem til Danmark igen og ønsker pøj pøj med at finde job!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag