Argh!!!

Som jeg skrev i torsdags søger jeg jo job. Siden den 1. januar har jeg søgt 16 stillinger og i dag var det lidt en kamp. Jeg søger næsten hver hverdag og forsøger at skrive mindst 2 ansøgninger og der er jo en del stillinger, men jeg søger endnu kun dem der taler til mig.

Det der gjorde det svært i dag var at jeg fik set på en del stillinger som alligevel ikke var noget, og da jeg endelig fandt en stilling som jeg kunne tænke mig brugte jeg lang tid på at skrive en ansøgning, blot for at få et afslag 5 minutter senere, da stillingen var besat. Det er altså surt. Så jeg har været træt af jobsøgningen i dag. Jeg er træt af at der ikke er kommet afklaring på min økonomi endnu og ved godt at jeg er helt urimelig i min irritation, men i dag er bare en øvdag.

Er spændt på hvordan morgendagen ser ud.

Kommentarer

Populære opslag