Hurra

Vinteren og sneen er kommet. Udenfor min hoveddør ser det sådan ud


Og nu er jeg så heldig at jeg har bil, så jeg kan køre på arbejde i stedet for at gå.
Bagsiden er at den eneste grund til at jeg har bil er den at Lækkermåsen er rejst på ferie i 3 uger. Det gør det mere virkeligt at det snart er slut heroppe. Når han kommer hjem har vi en uge sammen inden jeg rejser. Det er meget mærkeligt.

Nå, men mens Jens er nede i varmen, må jeg jo så finde en måde at holde varmen på heroppe. I aften står den på hummersuppe, for det er lige vejr til hyggemad der giver varme. Og så må jeg også i gang med at pakke. Der er jo hundrevis af bøger der skal pakkes, og tøj og køkkenting og og og.... Godt jeg ikke bliver distraheret af Lækkermåsen ;-)


Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

Populære opslag