Godt brud?!

Jeg kan virkelig undre mig over hvor godt Lækkermåsen og jeg håndterer at vi snart ikke er kærester mere. Jeg mener, plejer brud ikke at være fyldt med tårer og mudderkastning? Okay, der har været tårer, og jeg havde en enkelt aften, hvor jeg havde lyst til at smide ham ud og aldrig se ham igen, men efter det har jeg bare set hvor rigtigt det er for os at vi slutter mens vi stadig kan tale sammen, for vi vil jo meget forskellige ting med vore liv.
Jeg får stadig tårer i øjnene når jeg tænker på at jeg snart ikke har den dejlige mand til at få mig til at smile, til at tale med (elsker vores morgensamtaler), til at se film og tv med. Han har betydet rigtig meget for mig det sidste halve år, og jeg er så glad for at han stadig vil være i mit liv, selvom han jo kommer til at være langt væk. Hurra for Facebook!!!
Det er muligt at jeg kommer til at se anderledes på det om 1½ måneder, at jeg ikke vil være helt så positiv og synes at det er en god ting. Men netop derfor er det vigtigt for mig at få skrevet om det positive nu, mens det er positivt, og ikke når jeg er flyttet og savner Jens. For jeg kommer til at savne ham, trods min viden om at vi vil forskellige ting med vore liv, og formentlig ikke ville forblive venner hvis vi blev sammen i flere år. Jeg er sikker på at Jens er og har været den rigtige for mig i den tid der er gået, men jeg er også overbevist om er der er en anden mand derude et sted, ham som jeg skal giftes og have børn med. Det Jens har lært mig er at jeg faktisk kan være i et forhold, at jeg kan nyde at være kæreste og tage hensyn til en anden, og det er ret stort for mig. At jeg kan åbne mig og være sårbar overfor en mand, og at jeg kan falde pladask for én som jeg ikke havde regnet med at falde for. Og det er, trods tårer og det savn som helt sikkert kommer, en stor ting som jeg er taknemmelig for at han har lært mig.
Så et stort tak til Lækkermåsen for vores tid sammen, tak til ham for at være ærlig og dejlig og at han fortsat vil være i mit liv som facebookven og feriekammerat (ja, jeg regner med at han bosætter sig et lækkert sted hvor man kan få lov at komme på ferie og crashe hans sofa). Det har været godt at have ham i mit liv.

Kommentarer

Populære opslag