Sushi

Jeg har lyst til sushi! Jeg har set reklamer for rigtig lækker sushi hele dagen. Jeg havde også lyst tik sushi i søndags, men min sushipusher holdt lukket pga midsommerweekend og i dag lukker de kl 20, hvilket ikke virker godt når man først kommer fra arbejde efter kl 20 :-( Må nok få mig en aftale med ham lækkermåsen om en sushidate i morgen og ellers skal det være på bordet når jeg får tidlig fri fredag. Så er jeg også klar til en weekend hvor eksroomien skal fejres. Hun er blevet færdig med sit studie og det er så flot!
Nå men maden i aften står så i stedet på pizza. Orker ikke rigtigt at lave mad og fik ikke noget op af fryseren. Velkommen til min sunde livsstil (host host)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Kommentarer

  1. Sushi er fantastisk. For nylig prøvede jeg running sushi for første gang. Det var noget Thomas havde fundet på. Det er en rigtig god ide:-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag