Nøgler

Mine nøgler er for tiden lidt skrabede, da mine forældre har fået nøgler til min cykel samt cykelrummet. Så nu er det faktisk næsten muligt at holde nøglebundtet i hånden.


Jeg kan godt lide mit nøglebundt. Elefanten fik jeg i fødselsdagsgave på en tidligere arbejdsplads, og det var tidligere min bilnøglering. Da tøsebilen blev skrottet, kom nøgleringen over til de normale nøgler hvor den nu minder mig om hyggelige mennesker som jeg arbejdede sammen med. Elefanten er lavet af det blødeste træ og føles dejlig at røre ved


Hjertet fik jeg til et årsmøde i Århus. Det er dejligt at røre ved, om end det har fået nogle skrammer efterhånden. Det minder mig om at jeg altid vil have nogen der elsker mig i mit liv. Det er godt at tænke på synes jeg.



Apropros kærlighed, så har jeg fået et fødselsdagskort fra en gammel dame i min kirke i Odense. At hun har tænkt på mig og husket min fødselsdag synes jeg er så fint, så jeg skal have skrevet et brev til hende, med masser af dejlige tanker. Hun er simpelthen en fantastisk gammel dame, som ikke ved alt det gode hun kan gøre for andre. Ville gerne være sådan når jeg når de 80+

Kommentarer

  1. Wow - jeg havde overset dette indlæg - men med det samme, jeg så hjertet, vidste jeg, hvor det var fra:-) Jeg har en Fadervor-snor i min nøglering. På en af taskerne sidder fisken fra Landsmødet i 2011. Det er gode minder.
    Og ja, verden har brug for skønne gamle damer, der husker os andre!

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag