Gråvejr

Helt ukarakteristisk for Söderhamn har det været gråvejr med regn og rusk de seneste par dage. Det har afspejlet mit humør en del. Jeg har brugt de sidste par dage i sengen, med at sove og sove og sove. For jeg har været super træt. Jeg ved ikke om det er forandringerne i mit liv som jeg spekulerer for meget over, som gør at jeg ikke sover nok, men under alle omstændigheder har jeg sovet dårligt i et godt stykke tid, og det viser sig så nu.

Den følgende uge står på aftenvagt, hvilket betyder at vækkeuret ikke ringer kl. 6. Jeg har tidligere lovet mig selv at jeg så skal nå i gymmet inden arbejde. Om jeg kommer det i denne uge ved jeg ikke, men det kunne nok være en god ide at komme afsted. Under alle omstændigheder plejer jeg at have mere energi på aftenvagtsugerne fordi jeg sover mere.

Som jeg sidder her med stearinlysene tændt (for første gang i en måned, det er meget lyst heroppe når det ikke er uvejr!), kan jeg dog se tilbage på lyspunkter også. Jeg har hygget med en veninde her til eftermiddag, en veninde jeg ikke har set i over en måned. Hun skulle have nogle møbler af en af mine kolleger som flytter snart, og så kunne jeg jo lige køre hende i min lånebil (venligt stillet til rådighed af en kollega som er ude at rejse, og som ikke må parkere samme sted i flere dage, der hvor han bor). Det resulterede i en shoppingtur (madvarer, det gik vildt for sig!) og en kop the i hendes hyggelige lejlighed.

Om et par uger kommer mine forældre på besøg. Vi skal hygge, fejre min og moderens fødselsdag og bare nyde at være sammen. Jeg glæder mig til at vise dem mit liv heroppe, de dejlige mennesker jeg har omkring mig her og de dejlige omgivelser som jeg nyder hver dag.

Til august begynder jeg mit nye arbejde hos Tele2. Jeg glæder mig og er spændt. Det at skulle tale svensk hver dag bliver en udfordring. Jeg skal nok klare det, men jeg er sikker på at jeg kommer til at være godt brugt de første par måneder. Tele2 har i øvrigt verdens sødeste reklamer. Se bare her

Nå, jeg må hellere prøve at finde min seng, så jeg er klar til en ny arbejdsuge.

Håber din uge bliver dejlig.

K

Kommentarer

  1. Skønt, at du kan sove, når du har brug for det! Nogen gange bliver man overrasket over, hvor træt man egentlig er.
    Det bliver så dejligt, at I kan fejre fødselsdag sammen, din mor og dig (og din far, selvfølgelig, selvom hans er fejret)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag